TEMATY SZKOLEŃ

  • Certyfikowany kurs dla lekarzy ginekologów i położników: Ultrasonografia w podejmowaniu decyzji klinicznych w perinatologii (30 pkt PTG USG)
  • Ogólnopolski Certyfikowany Kurs Aplikacja toksyny botulinowej i kwasu hialuronowego oraz Nici PDO w Medycynie Estetycznej
  • Certyfikowany Ogólnopolski Kurs Licówki ceramiczne "krok po kroku"
  • Szlifowanie zębów pod korony ceramiczne
  • Fizjoterapia kobiet - terapia uroginekologiczna, okresu ciąży i pooperacyjna
  • Kompleksowa Terapia Przeciwobrzękowa
  • Diagnostyka obrazowa dla fizjoterapeutów
  • Fizjoterapia dzieci z chorobami neurologicznymi
  • Zapytaj nas o programy szkoleń

Jeżeli

  • Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO
  • Chcesz samodzielnie zbadać i zoptymalizować swoją stronę internetową
  • Chcesz sprawdzić, czy Twoja strona WWW jest dostosowana do najnowszych trendów użyteczności i wytycznych Webmasterów

Weź udział w jedynych takich na rynku praktycznych warsztatach, dzięki którym dowiesz się, jak samodzielnie sprawdzić własną stronę www pod kątem czynników on-site oraz off-site, które decydują o pozycji w Google:

Jak samodzielnie przeprowadzić kompleksowy audyt SEO strony www?

Autorski model audytu wg Pawła Gontarka + gotowe wytyczne do samodzielnej optymalizacji stron www

(warsztaty i konsultacje dla osób odpowiedzialnych za marketing w Internecie)

UWAGA! Specjalnie dla uczestników warsztatów!

  • Prelegent tematykę warsztatów omówi dokonując „na żywo” wstępnych audytów wybranych stron internetowych uczestników warsztatów
  • Cały przedstawiony zakres tematyczny prezentujemy wyłącznie w sposób praktyczny!
  • Na konkretnych case’ach i w oparciu o Państwa przykłady pokażemy błędy i elementy, od których warto zacząć optymalizując poszczególne serwisy!
  • Powiedz nam, jaką stronę chcesz zbadać, a my powiemy Ci, co warto w niej zmienić, aby się lepiej pozycjonować w Google!

Podczas warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:

  • Jak dokonać optymalizacji on-site – co sprawdzić analizując tytuły, treści i adresy URL?
  • Na co zwrócić uwagę przy zmienianiu contentu, gdy jest zdublowany na różnych podstronach i uzupełnianiu słów kluczowych w obrębie witryny?
  • Co może powodować problemy z indeksacją i jak im zaradzić?
  • Jakie są najczęstsze błędy spotykane w optymalizacji mobilnej i jak wpływają one na pozycję strony?
  • Czym się kierować przy optymalizacji błędów technicznych w obrębie witryny?

Program warsztatów:

1. W jaki sposób szybko sprawdzić, jak strona internetowa radzi sobie w wynikach wyszukiwania?

  • Statystyki ruchu w Google Analytics – analiza, jakiego przedziału czasowego pozwoli na rzetelne wyciągnięcie wniosków na temat powiązania jakości Twojej strony z aktualizacjami algorytmów?
  • Jak na podstawie Google Search Console sprawdzić, czy na Twoją witrynę nie została nałożona kara ręczna, czy nie wystąpiły błędy indeksowania oraz jak wygląda bieżąca sytuacja strony na podstawie analityki wyszukiwania?
  • W jaki sposób sprawdzić linki przychodzące oraz jak interpretować dane dotyczące jakości linków, backlinków zewnętrznych czy liczby domen odsyłających?

2. Optymalizacja on-site w audycie SEO

  • Jaka powinna być długość tytułów (TITLE) i jak je zoptymalizować, by zapewnić ich unikalność?
  • Jak poprzez poprawienie opisów stron i tytułów zbudować long tail i tym samym pozycjonować się na długie frazy?
  • Na co zwrócić uwagę optymalizując adresy URL i jakie problemy spotyka się w katalogach stron z rozbudowanym drzewem kategorii?
  • SEO-Stopka i H1 w nagłówku na stronie głównej – kiedy szkodzą?
  • Jak sprawdzić, czy pozyskujesz ruch na stronie również z wyszukiwania grafiki?
  • Co zbadać w obrębie mobilnej wersji witryny?

3. Audyt SEO-contentu i słów kluczowych – co sprawdzić oraz jak poprawić kluczowe dla SEO treści?

  • W jaki sposób prześledzić, na ile content na Twojej stronie internetowej działa na Twoją korzyść w kontekście SEO – co i jak należy poprawić w artykułach na stronie, nagłówkach, opisach grafik?
  • Analiza contentu na stronie głównej względem spamu, linkowania wewnętrznego, słów kluczowych, sztuczności – co powinno być dla Ciebie alarmujące?
  • Jak zbadać optymalny stosunek treści do ilości reklam na stronie docelowej?
  • Sprawdzenie prawidłowego doboru słów kluczowych – jakie powinny być najlepsze docelowe słowa kluczowe i w jaki sposób powinny budować pozycję – na frazy konkurencyjne czy na długi ogon?
  • Za pomocą jakich narzędzi można zbadać duplikację (nawet nieświadomą) treści, tytułów, znaczników meta i jak poradzić sobie z problemem kanibalizacji słów kluczowych?

4. Jak podczas audytu SEO dokonać analizy indeksacji i dostępności serwisu?

  • Które adresy URL warto zablokować za pomocą robots.txt, aby jednocześnie – nie zablokować zbyt dużo?
  • Błędy 4xx i 5xx – co może znaczyć, jeśli Twoja strona je generuje?
  • W stosunku, do jakich stron należy zastosować NOINDEX?
  • Dzięki zastosowaniu jakich narzędzi możesz zobaczyć swoją stronę www jak robot Google i co możesz dzięki temu zyskać?

5. Architektura serwisu, linkowanie wewnętrzne i problemy techniczne, na które warto zwrócić uwagę podczas audytu SEO

  • Jak zbudować odpowiednią liczbę oraz strukturę pionową i poziomą linków wewnętrznych?
  • Słowa kluczowe a linkowanie wewnętrzne  - jakie powinno być ich wykorzystanie?
  • Co należy sprawdzić w obrębie badania przekierowań 301 i kiedy korzystniejsze będzie ustawienie 301 zamiast 302?
  • Czym są złe przekserowania i w jaki sposób sprawdzić, czy występują w obrębie badanej witryny?
  • Błędy w panelu Narzędzi dla Webmasterów… i co dalej?

Prelegent:

Paweł Gontarek

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych.
Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego - studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS - podyplomowych studiów User Experience Design.
Prowadzi bloga poświęconego branży SEO http://seo.zgred.pl. Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.


Unikalne cechy i korzyści ze spotkania:

  • NASI TRENERZY SĄ OCENIANI PRZEZ UCZESTNIKÓW
    Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.
  • 100% PRAKTYCZNYCH PORAD
    Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób "krok po kroku".
  • INDYWIDUALNE KONSULTACJE PO WARSZTATACH
    Nasi prelegenci są do Twojej dyspozycji w ciągu tygodnia od daty warsztatów – odpowiemy na każde pytanie!
  • FORMUŁA "CASE STUDY"
    Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
  • WSPARCIE W ROZWIĄZANIU INDYWIDUALNYCH PROBLEMÓW
    Prelegent wspiera uczestników, udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali".
  • PROGRAM W OPARCIU O MARKET RESEARCH
    Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji – to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów.

KONTAKT

Nasze szkolenia wewnętrzne projektujemy tak, aby w pełni dostosować się do realiów Państwa firmy. Z chęcią przygotujemy dla Państwa szkolenie w pełni dostosowane do Państwa potrzeb.

Katarzyna Likowska

Kierownik Sprzedaży Projektów Edukacyjnych
e-mail: katarzyna.likowska@forum-media.pl
tel. 61 66 55 768

Dominika Seifert-Łatka

Key Account Sales Representative
e-mail: dominika.seifert-latka@forum-media.pl
tel. 61 66 55 778

Jesteś zainteresowany szkoleniem w pełni dostosowanym do Twoich potrzeb? Zamów kontakt, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h. Bez żadnych zobowiązań.





Forum Media Polska Sp. z.o.o.
ul. Polska 13
60-595 Poznań

Tel. 

Fax: 

61 66 55 778
61 66 55 768
61 66 55 888

incompany@forum-media.pl